ÖVERKALIX I HELGEN!


Nu är det bestämt! På torsdag drar jag till stugan med familjen! Och Dennis ska såklart följa med! Känns jätte kul att åka dit eftersom jag inte har varit där på nått år och dessutom så får ja tillbringa helgen med familjen som ja inte har träffat sen i julas! :D

Så imorgon ska jag försöka hinna på stan och handla nå snyggt att ha på till midsommar och eventuellt en kattbur, om ja nu inte får en av pappa o Britta, hörde att dom hade 3..;)

Vad ska ni göra till midsommar då ? ;)


Ja & Syrran i julas ;)

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Åh, det är alltid härligt när man ska få spendera tid med personer man inte träffat på länge! Speciellt när det är familjen.



På midsommar ska jag vara hemma hos min pojkvän, inga andra större planer. :)

2010-06-23 @ 10:50:41
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0