Ni ger mig ångest!


Mina gamla hyresvärdar i Burträsk, som ja berättat om typ 100 ggr, ger mig ångest! Jag är seriöst rädd för dom. Så fort jag har pratat med tanten eller gubben i telefon så får jag en konstig känsla i kroppen. Jag känner mig rädd och får ångest..

Och det som gör mig ännu mer rädd och ger mig mer ångest är just för att lägenheten inte är i sitt bästa skick. Jag har inte gjort något men någon har lyckats spilla nå över dom vita tapeterna i tvrummet och det är mörka fläckar över hela väggen som inte går bort..

Sen är det typ en stor fläck på köksgolvet som ser ut som bläck som INTE heller går bort.. Om dom blir förbannade för att de ligger en fimp på gården och för att soptunnan står ute vid vägen o inte i förrådet vad ska dom då säga om det där??

Får jag inte med mig pappa eller nån dit när ja ska på besiktningen nu i veckan så vet ja inte vad ja ska göra. Jag vill fan inte möta dom själv och dessutom är inte riktigt hela lägenheten städad ännu..

Fan vad dom ger mig ångest! Vill bara iväg till körskolan o köra bil så ja slipper tänka på dom där äckliga idioterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0