Näst sista dagen avklarad.


Jaha. Idag gjorde vi våran sista övning för det här året... känns verkligen tråkigt. Jag tyckte verkligen om den här utbildningen. Synd att allt gick så fort.. och nu är det över. Nu ska jag ut i världen och stå på egna ben och se vars världen tar mig.

Känner mig helt deppig. Ajja, men det har iaf varit helt underbart år med mycket svett, blod och tårar. Men vi tog oss igenom allt tillsammans! Och imorgon är det sista dagen.. tänka sig. Har inte riktigt fattat det ännu..


Kommentarer
Postat av: ´ sandra

- aw, tack så jätte mycket.

Allt bra med dig?:)

2010-06-03 @ 15:10:14
URL: http://saziegirl.blogg.se/
Postat av: nathalie

tja eller! ;D behöver minst 20 frågor till min frågestund på bloggen, ställ gärna en fråga där om mina hästar, typ mig själv eller nåt annat skit.



Btw, kolla bilderna på inlägget innan på Kissie som liten brunhårig skolflicka haha! ;D

2010-08-12 @ 19:50:01
URL: http://nathaliesafko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0