Känd = Inget privatliv?




Om jag blir känd, eller jag menar NÄR jag blir känd och blir fotad av paparazzis, ni vet sånna som inte har något liv och måste lägga sig i andras hela tiden? Ja, då ska jag helt enkelt ge igen.

Alla säger att det är kändisarna som har valt att bli kända och sen tycker dom att det är konstigt då dom försöker gömma sig för paparaizzis genom att gå i stora solbrillor osv. MEN, bara för att man har valt att bli känd så betyder det väl inte att man har sagt upp sitt privatliv? Eller? Alla borde få ha ett privatliv, spela roll om man är känd eller inte.

När man blir känd så tänker man ju inte direkt "Nu säger jag upp mitt privatliv eftersom att jag blir känd". Nä. Bara för att man är känd så har väl ingen människa rätt att fota en hela jävla tiden?

Skulle ni vanliga människor vilja bli fotade dygnet runt? Nä, ni skulle bli arga, ledsna, inte våga gå ut och till sist ringa polisen. Men om man är känd så är det okej att bli fotad dygnet runt eller?

Ja jag fattar inte hur ni tänker. ALLA, oavsett om man är kändis eller inte har rätt till ett privatliv. Så klanka inte ner på kändisarna när dom inte vill vara med på bild. För jag tror inte att ni hade velat vara med på bild HELA tiden.

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hej tjejen!

hur är allt med dej idag?

kram!

2010-06-17 @ 08:18:25
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0