Jag är sjuk?



Smile!



Hej igen!
Nu har jag duschat och druckit en kopp cappuccino med daim i. Det var riktigt gott ;) Ni borde pröva den! Gevalias cappuccino daim, mums!




Undra vad man ska hitta på idag då? Tror iaf inte att jag orkar städa o shit, känner mig sjuk. Helt hängig och seg i skallen :S fan vad jobbigt att man ska bli sjuk nu när man har massvis att göra dom 2 kommande veckorna! Ajja, såsom jag stressar och sliter ut mig så är det inte konstigt att man blir sjuk.

Men jag måste iaf förbi affären, ska handla nå gott till ikväll och lite mer soppa! :) Jag ska leva på soppa i några dagar nu så man kanske går ner lite i vikt ;) Vad tror ni? Tror ni det kommer funka?

Hoppas dom har nå goda soppor att välja mellan, kommer inte ihåg vad dom hade men något gott hittar jag nog! ;)

Men nu ska jag göra mig klar och sen börja bege mig till affären, vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Trist att så många ska bli sjuka dessa sommartider! Nu är det i och för sig inte bra väder varje dag men vissa dagar har vi ju tur. Hoppas det vänder snart!

2010-06-18 @ 20:29:04
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0