I'm back!


Hejhej!

Då var vi tillbaka till skolan då efter en rolig gårdag! Vi åkte iväg igår kring halv 1, och när vi kom fram så bytte vi om till träningskläder och for ut i skogen och sprang/gick i ca 2-3 timmar ungefär. Efter det fick vi skjuss till en badstrand där nästan alla badade topless utom typ jag som hade linne o trosor ;) Känns skönt att man tagit sitt första dopp redan!

Ja och sen efter badet så käkade vi grillspett o potatis, gott! Sen bar det av mot ett museum och sen på en spöktur! Ska berätta mer om spökturen sen.. det var verkligen spännande, man kände verkligen av energin som fanns där.. Nåja, mer om det senare!

Nu är jag iaf i skolan och jag kommer väl hem vid 4 tiden nångång? Då kommer jag att lägga upp lite bilder från igår ;) Kul va? ;)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hurtigt värre!

2010-06-01 @ 13:28:46
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Grillspett och potatis - det är grejer, det! :D

2010-06-01 @ 22:00:10
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Scott Lord

Please read my novel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0