I min kyl






Ja vad ska man säga? Jag hann aldrig fara och handla så jag fick ta med det vi hade hemma i Burträsk. Öl från igår, sallad från igår och ketchup, salladsdressing, kattmat osv.

Eller ja, jag har ju hårdmackor och lite annat, men ja har inge smör, pålägg eller nå. Så jag tänkte försöka hitta till affären imorgon. Kan alltid fråga grannen om vägen, hon verkade jättetrevlig och hade inte alls nånting emot att det var ett yngre par som flyttade in ;) Trots att hon själv var en aningen äldre. Men supertrevlig var hon iaf!

Dessutom sa hon att det bara bor ett yngre par till och så någon ung kille eller nå i trapphuset? Känns skönt att man inte bor med en massa griniga tanter och gubbar..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0