Godmorgon!


Ingen flytt idag inte. Nej nej. Det visade sig vara strul med allting och att hyran inte är betald osv.. Men det är som sagt inte mitt ansvar att fixa allt det där så jag kan inte göra så mycket åt saken. Det är upp till Dennis hur han vill göra med allting och hur sent han vill komma till jobbet.. för allt måste fixas innan han far o jobbar annars så måste han missa jobbet. Men men..

Imorse klev jag upp halv 9.. trött som fan och gick till vårdcentralen för att fixa nytt ppiller recept. Nu är det fixat och klart och jag har även ringt och bokat ett boende i älvsbyn så ja har nånstans att bo när jag åker dit och ska övningsköra. Så nu är det klart iaf! Vad ska man göra nu då? Funderar på att sova ett tag till men vi får ju se hur de blir med den saken. Nu ska jag iaf läsa bloggar! ;)

Kommentarer
Postat av: Frugan

Hallå hör av dig nå då jag bor ju i älvsabyn ;)

2010-06-07 @ 17:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0