Drömmar ♥


Att drömma måste ju vara bland det bästa som finns?
Om det nu inte är mardrömmar såklart. Mardrömmar vill man ju aldrig ha.. fast dom kan va bra dom med.

Men jag älskar verkligen att drömma.. om jag vaknar så kan jag bara lägga mig ner och blunda och sen fortsätta drömma på samma dröm och fortsätta där jag var i drömmen. Helt underbart! För ibland blir man ju sur när man vaknar upp och så fick man aldrig veta hur det skulle sluta i drömmen, eller hur?`Så ibland kan jag faktiskt få reda på slutet pga att jag kan fortsätta mina drömmar på det viset ;)

Drömmar är bättre än verkligheten. I drömmarna är ALLT tillåtet. Du får göra vad du vill och ingen kan dömma dig för det du gjort i dina drömmar eftersom det bara är du som vet vad som hänt i drömmen. I drömmen får du träffa vem du vill när du vill.  Jag älskar verkligen att drömma! För i mina drömmar är jag den jag vill och gör precis som jag vill ♥

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Haha! Det där är verkligen så sant - jag ogillar verkligen att vakna upp mitt i en dröm och sedan inte få drömma vidare. Ibland lyckas jag faktiskt drömma vidare i samma dröm, skumt är det!

2010-06-03 @ 19:08:14
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0