Då var man umeåbo!


Hejhej!

Nu ÄNTLIGEN så har man flyttat över alla grejer hit till umeå. Känns skönt att allt det är bortgjort nu. Nu väntar bara uppackningen och urstädningen av den gamla lägenheten och sen kan mitt sommarlov börja!

Vi anlände till umeå med sista lasset kring 22.00 nångång och sen dess har jag bara hunnit packa upp tvn, handdukar och maten. Nå annat har jag faktiskt inte orkat göra, så det får jag ta imorrn istället.

Jag tog precis en dusch också! Det behövdes verkligen .. jag hade inte duschat nånting på hela helgen och luktade svett och apa.. så en dusch behövdes verkligen ! Så nu är man fräsch igen ;) Sitter här naken i endast handduk så jag tänkte klä på mig lite och sen byta påslakan o sånt på täcket så ja får sova i fräscha sängkläder inatt! Dock så kommer jag att sova på soffan.. men ett rent täcke behövs sannerligen! Så det ska jag fixa nu, vi hörs snart mest troligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0