Brun utan sol tips!




Det första du behöver göra är att förbereda huden:

Torrborsta och skrubba bort döda hudceller och återfukta torra områden, som knän och armbågar, med bodylotion. - Jag torrborstar inte, men jag använder alltid bodylotion innan för att få ett så jämt resultat som möjligt.

Se till att du smörjer in din kropp överallt med brun-utan-sol! Var noggrann och stressa inte. Många glömmer bort öronen, fötternas ovansida och armhålorna. - Dom flesta glömmer dom områdena, jag tänkte inte alls på att smörja in dom förens jag läste det nånstans.

Känner du dig ovan, börja med en produkt som ger en gradvis solbränna, då syns dina nybörjar-misstag mindre.
Dove summer glow bodylotion är ett bra alternativ att börja med. Du blir inte lika brun direkt av den som du blir av andra Brun utan sol produkter och därför är den bra att börja med ifall du är ovan.


>Källa<

Kommentarer
Postat av: ELIN

svar;Hähä jaa.



Jag har testat båda två. gillade apotekets bäst men tillsist orkade jag inte fortsätta att smörja in mig

2010-06-09 @ 15:41:22
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0