Vissa har det, andra inte..


Hur kommer det sig att nästan alla killar
(som inte är överviktiga, tjocka då) har en fin och fast stjärt? Jag tror inte direkt att dom står hemma och tränar stjärten varje dag för att få den fast och fin. Utan dom föds nog med det helt enkelt?

Varför ska dom få så fina fasta stjärtar utan att träna, medans vi tjejer (inte alla då) får hängiga och dallrande rumpor och måste träna som psyk för att ens få minsta lilla fasthet? WHY??

Min pojkvän tränar inte,
men ändå har han en fin och fast stjärt! Aja, jag antar att vissa har det, andra inte.

http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.2160/Image/snygg_rumpa.jpg
En sån här rumpa hade inte varit helt fel att ha ;)

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Jag har lagt upp vinnaren av dagens blogg nu, gå in och kolla om det blev du! :D

2010-07-29 @ 23:43:16
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0