Vad gör en blogg bra egentligen?


Det här är något jag funderat på väldigt mycket. Vad är det egentligen som gör en blogg bra och vad ska en blogg innehålla för att man ska fastna för den egentligen?

När man läser dom flesta storbloggarna så fattar jag inte alltid hur en del av dom har kunnat bli så stora.. för en del innehåller inget speciellt utan en del bloggar kan innehålla samma sak som en icke känd blogg kan. Så därför undrar jag varför dom flesta har kunnat bli så stora?

Så därför ställer jag er frågan,




En bra blogg enligt mig är: En personlig blogg. När jag läser en blogg så fastnar jag lättare för bloggen ifall den är personlig och inte en kopia av en annan blogg.

En bra blogg ska innehålla: Mycket bilder. Mycket bilder gör bloggen intressantare och mer personlig. Gärna videoinlägg också så man kan få en bild av hur personen är och låter. Den ska innehålla personliga åsikter och tankar och gärna en del tävlingar då och då.

Sen finns det ju mycket mer som gör så jag fastnar för en blogg, men det där är bara lite av det jag tycker en blogg ska innehålla.

Men kom ihåg,
att en personlig blogg är mer intressantare att läsa än att tex läsa en blogg som är uppbyggt genom att härma en annan bloggare.

Finns måååånga som tar efter Kissie, dessie osv.. sånna bloggar är inte så intressanta att läsa ;)

Kommentarer
Postat av: cindy

håller med , dessie kopior är inget att ha tkr ajg :)

2010-07-06 @ 17:31:46
URL: http://ciindys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0