Utsidan ger insidan en chans


Så är det för mig när det gäller böcker och filmer.. har dem inte en cool/snygg framsida/utsida så orkar jag knappt kolla vad filmen/boken ens handlar om. Visst är det sjukt? Men så är det väl med allt egentligen? Även med människor.. det är inte många som skulle ge en ful kille en chans. Tro det eller ej, men så är det. Vi människor är ytliga jävlar. Speciellt när det kommer till just ett förhållande.. killen måste vara snygg eller på något sätt göra oss intresserade för att vi ens ska låta killen få en chans.

Jag är inte sån, eller ja.. ;) men inte alltid! Det är inte så att jag skulle dissa chansen att få en kompis bara för att han/hon inte ser super bra ut? Men däremot när det gäller pojkvänner och sånt.. då kan jag vara lite mera ytlig.. Men alla människor är så, mer eller mindre. Men vi kanske inte tänker på det bara?

Men tänk att det är så? Ser vi inte bra ut så har vi oftast ingen chans hos en kille? Sjukt va?

Ja människan är verkligen en sjuk varelse som Gud (eller vem/vad fan som nu skapade oss hemska jävlar) skapade;)

Aja, det här vart ett flummigt inlägg.. men ja kunde inte sova så. ;) haha

Kommentarer
Postat av: Juliette

sv: du har så rätt bara!gillar din blogg tur att jag hittade dig igen, läste gamla comts sen såg jag dig:=)

2010-07-05 @ 00:51:01
URL: http://sweetiieme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0