Skrikande kines barn!


Trött som man är så försökte man njuta av en tupplur.. Känner mig helt konstig i skallen och försökte därför ta en tupplur.. men inte fan fick man vila länge inte. Nä, utan då jag försöker vila så börjar en kines unge att skrika och skrika och skrika för full hals och han höll kanske på i över 1 timma oavbrutet och ingen av föräldrarna gjorde nånting. Vad fan är det för fel på dom?

Bara för att dom har en jävla skit unge så behöver det inte betyda att vi andra passagerar ska acceptera hur mycket som helst! Man vill faktiskt ha lite lugn och ro trots att man åker tåg.

Har man en unge som skriker så brukar man faktiskt försöka få den att sluta, men inte dom här föräldrarna. Det kanske är nå speciellt med kineser? Dom kanske låter sina barn skrika ? Ja vad vet jag..

Och så kan dom inte sluta stirra heller.. Kineserna alltså. Aja, men nu är det bara 40 min kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0