Oops!


Vaknade 14.00 idag..:O känns inte bra att sova bort dagarna sådär! Nog för att vädret ändå suger här i Kiruna så.. ingen större skada skedd direkt.. Men jag vill ju inte vända på dygnet helt i onödan!

Aja, men så kan det gå när man somnar tätt intill Dennis och sedan fastnar så i sina drömmar så man inte vill vakna förens man fått veta "Slutet". Nog för att det aldrig finns ett slut på en dröm? Jag kan iaf fortsätta drömma i evigheter på en dröm.. ajja, nog om det! 

Nu ska jag vänta tills Dennis kommer hem från jobbet o sen får vi se va som händer.. Funderar på att smita iväg till Konsum o checka lite hårfärg.. men vi ser ju!


Gammal bild på mig från då vi bodde i Burträsk.. Ser SJUK ut..

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Tycker inte heller om att sova bort hela dagarna, det känns så bortkastat på något sätt :-O

2010-07-14 @ 18:52:14
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0