Kirunafestivalen har börjat!




Idag började den efterlängtade kirunafestivalen, eller ska vi säga snöfestivalen som pappa kallade den? ;) Haha, ja det stämmer ju. Dom stackarna i Kiruna har ju ingen sommar överhuvudtaget.. deras bästa väder består typ av mulet med lite sol som glimtar fram ur molnen.. ;) Haha.

Så idag super dom flesta här i Kiruna utom jag och älskling!
;) Vi sparar oss till imorgon för han jobbar då och så är jag fortfarande lite krasslig i huvudet så jag ska vila hela kvällen :) Fast jag mår mycket mycket bättre! Bara halsen och näsan som krånglar lite men febern verkar ha försvunnit iaf!

Så ikväll ska vi bara ta det lugnt och mysa med kissarna och kolla film! ;) Och imorgon blir det att fara förbi festivalen en sväng o titta. ;) Någon fler som ska dit? ;)

Kommentarer
Postat av: noemii

sv; jaa jag vet.det är äckligt.

2010-07-01 @ 21:32:47
URL: http://noemii.blogg.se/
Postat av: Sanna

vi kanske ses om ni ska in på ferrum/mommas nå:D

2010-07-02 @ 12:04:20
URL: http://aidantaustaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0