Hur tröstar du?


När man har tråkigt och känner att det inte finns någonting kul att göra så brukar man oftast trösta sig själv. En del tröstar sig tex genom att äta, supa eller shoppa. Jag gör alla tre. Jag äter som en gris, och då blir man ju törstig så då häller jag i mig en 7a sprit eller så medans jag shoppar kläder som jag inte kan ha. Härligt va?

Nä nu kanske jag överdrev en aning.. Men det jag ville komma fram till var att jag är väldigt shopping sugen.. Känner för att tröst shoppa i brist på annat.. men jag vet inte. Har inte råd..

VILA Fifa Dress Light Heather Grey

Hmm, en ny klänning kanske..? ;)

Kommentarer
Postat av: michaela

sv; ja det förstår jag :D



när jag tröstar så äter ja nog...och shoppar! :D

2010-07-22 @ 10:41:00
URL: http://michson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0