Hemma från stan


Ja då var man hemma hos morsan igen. Vart en hel dag på stan igen fast med Mimmi! ;) Har bränt lite pengar på rean och jag är både nöjd och missnöjd på mig själv. Jag är nöjd för att det jag har fått med mig hem är fint och behövande. Däremot är jag lite missnöjd eftersom jag egentligen INTE borde shoppa så mycket nu när jag egentligen inte har någon inkomst överhuvudtaget.

Men men, är det rea så är det! Dessutom så har jag inte fått vara i en stad på länge.. har ju bott i en byhåla och det närmaste shopping jag kommit är internetshopping och det är ju lite svårt när man inte vet ifall allt passar osv..

Aja, gjort är gjort! ;) Nu tänkte jag ta mig en dusch och sedan får vi se vad som sker! Hörs sen, ska försöka fota lite av det jag shoppat också! ;)

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej vännen

fortsätt att rösta på min söta bild, det är direkt länk så ta ca 6 sekunder att rösta. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

2010-07-08 @ 23:00:00
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0