En HEL DAG med mamma & Syrran,


Hej! Sorry för dålig uppdatering, men jag somnade 2 inatt och klev upp 05.10 imorse för att hinna med tåget till luleå, och när jag kom dit så hämtade mamma, Bengt och syrran upp mig.. så jag har haft fullt upp hela dagen så ja har inte hunnit uppdatera.

Men iaf, när dom hämtade upp mig så åkte vi till Bengt och käkade frukost och drack kaffe, sedan for jag, mamma och syrran till stan och shoppade. Vi fick hem oss lite kläder och nå örhängen från rean! Skit nice ;) Ska dit igen imorrn med Mimmi och shoppa skor!

På stan så käkade vi på max för att vi vart så hungriga, och efter det fick jag och mamma ångest för att vi käkat så fet mat trots att vi redan var nog feta och inte kunde ha nå kläder, så då bestämde vi oss för att promenera från stan hem till mamma. Som tar ca 20 min..

Påvägen hem så kikade vi förbi mormor en sväng och sedan knallade vi vidare hem mot mamma där jag och syrran bytte om till badkläder och sedan drog iväg och badade på aronsbadet i en o en halv timma..

Efter det var vi hungriga som nå biaffra barn, så då for vi hem till Mats och käkade grillat ;) Super mysigt!

Och nu är vi hos morsan äntligen. Jag är trött som en säl och vi ska snart kika på 2 filmer som vi hyrt också.. Haha, ja jag har verkligen haft fullt upp idag och kul har det vart!

Här kommer 3 bilder från idag ;)


Vi väntar på maten. Jag vart bjuden på en öl också, men bara en ;) Mats ser mig ju fortfarande som en liten flicka.. har inte träffat han sen ja var typ 14-15 så ;) Men det var lika bra, hade inte pallat mer ;) Är så äckligt trött..


Syrran var trött efter den långa promenaden från stan som jag tvingade henne till ;) hahah


Till efterrätt vart det grädde o jordgubbar! Sjukt gott ! ;)

Kommentarer
Postat av: louize

Då ska jag göra det :) Nja.. jag har kört i drygt ett år, själv?

2010-07-07 @ 23:02:10
URL: http://papsenslillalouize.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar. Okej, ganska dyrt då!

Förlåt för jättesent svar! :(

2010-07-08 @ 16:48:01
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Ida

ÅH VAD GOTT MED JORDGUPPPPPAR :D

2010-07-09 @ 20:46:14
URL: http://http:/www.iddlapiddla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0