Åskan väckte mig!


Tjoho! Vaknade av åskan idag. Haha men jag har ändå sovit bort hela dan så mina planer för dagen är förstörda.. Hade tänkt gå med Sanna på stan, men nej.. Icke det inte! Jävla skit väder. Vädret suger alltid här i Kiruna.. fattar fan inte hur folk kan bo hära?

Men trots det dåliga vädret så ska jag mest troligen åka till affären med Dennis och inhandla hårfärg!!!

Vet inte vilken färg jag ska ta ännu för att få den färgen jag vill ha.. Men jag har fått ett tips iaf! Och det är att lägga in en varm toning typ och sen guldbruna slingor.. Så vi får ju se vad jag hittar för färg och vad det blir för resultat!
Hoppas nu bara att vi åker iväg till affären också.. annars blir jag ledsen.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ska du ut imorn Sandra?! ;D

2010-07-22 @ 14:47:29
URL: http://louiisehammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0