SVAR PÅ TAL.


" Zandra om Ny kategori - ute/inne listan.:
När det gäller "ute-listan" med unga mammor.. Vad är en ung mamma för dig? Alla tycker ju så olika när det gäller åldern.

Om man "ser" bakåt i tiden så var man ung mamma där också, alltså inget onormalt egentligen."

Svar: Ja det är sant att alla tycker olika gällande åldern.. visst att vara 20 och få barn är att vara ung mamma. Men det jag syftar på med "ung mamma" i dagens samhälle är tjejer kring 15-16 års åldern som får barn (finns till o med dom som är yngre än så). Jag tycker det är lite tidigt för en tjej att bli mamma. Hon har ju inte hunnit leva sitt liv ännu ? Hon är ju fortfarande ett litet barn själv..

Men som sagt, åsikterna är olika eller hur ? :) Jag har absolut ingenting emot unga mammor, men jag tycker bara det är lite väl tidigt för att skaffa barn. Men det är min åsikt och jag säger inte att det är onormalt utan de är bara en sak som man kanske borde tänka igenom ganska väl innan man ger sig in i det.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jo men ja håller me dig sandra.

Asså 13-17 åringar blir mamma de är för tidigt. Som du sa, man är ett barn sj.

Gå klart skolan o va ett barn!:P

men så klart har man inget emot dom.

Jag känner dom som är ung mamma, vissa mognar ju snabbar men ändå, de är ju deras val:)



kramkram/sanna

2010-01-19 @ 17:14:56
URL: http://aidantaustaa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: Ja köpte den på Accent..:) fanns nå svarta kvar.



Okejokej men då tycker ja inte att dom ens ska klaga!:) nån gång försover ALLA sig så är de bara, mänskigt!

Gu så skönt att dom funkar:) hehe

2010-01-19 @ 17:44:04
URL: http://aidantaustaa.blogg.se/
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: haha ja för det går fasen inte somna då :P

2010-01-19 @ 20:50:17
URL: http://fuckingposers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0