Skola i helgen.


Imorgon är det fredag! Vilket betyder att det är sista dagen på skolan/jobbet för dom flesta och sen är man ledig under helgen. Men det är inte jag, utan vi ska jobba hela helgen och mest troligt hela nästa helg också.

Hoppas det blir en rolig helg, för den här veckan har varit väldigt rolig med mycket improvisations övningar.. vilket är hur kul som helst! Så imorgon efter skolan måste jag handla så jag har lunch och middag med till skolan under helgen. Det får bli nå enkelt som typ sallad, frukt eller en yoghurt..

Föresten så gjorde jag en god sallad idag!

Den bestod av: Salladsblad, gurka, röd paprika, feta ost, gröna oliver och salladskrydda.


Min goda middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0