Skådespelarutbildningen.


Har gjort en ny kategori nu om skådespelarutbildningen som jag går. Ganska sent ute va? Är ju inne på sista terminen nu.. Men jag tänkte iaf göra en liten kategori om det och vad vi gör där osv. Kan vara kul för er som kanske är sugen på att söka dit, att få veta lite mera om vad som händer och sker där.

Just nu håller vi på med ett kabaré projekt som ska vara klart om 1-2 veckor ungefär. Det är därför jag ska gå skola i helgen, för vi har så kort tid på oss att hinna fixa allting som ska fixas.


Här är våran klass och våra fantastika lärare! Det är jag i gult ;) hehe. Bilden är tagen förra terminen då vi hade ett litet impro party, Alla hade fått olika karaktärer med olika uppgifter osv. Det var väldigt roligt ;) haha. Linda tar kort så hon är inte med på kortet :/


Kommentarer
Postat av: veronica

Vilken fin blogg du har! :)

2010-01-29 @ 01:04:06
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0