Ska inhandlas inför diet.


Imorgon (om jag hinner) ska jag inhandla lite saker som jag hade tänkt att äta under min diet, och det kommer bland annat bestå av:

Sallad: gurka, tomat, fetaost, sallad, paprika..

Ägg:
äggröra, stekta eller kokta ägg. - ägg innehåller väldigt lite kolhydrater, vilket är bra att äta inför min diet som går ut på att försöka äta högst 20g kolhydrater per dag.

Pålägg: Ost och kalkon. - Kalkon innehåller väldigt lite kolhydrater men mycket protein. Mycket bättre än skinka och smakar lika gott!

Grönsaker: ska köpa mera morötter, gurka osv. - alltid bra att ha en morot att knapra på om man blir sugen på något under dom första dagarna.

Vad jag ska göra för mat som innehåller lite kolhydrater vet jag inte ännu, men här är iaf grunderna som kommer att finnas i den första veckans mat. Imorgon börjar jag! ;)

det kommer nog bli svårt dom första dagarna och inför helgerna där man oftast fuskar och äter onyttig skräpmat eller dricker alkohol. Men jag har klarat det förut och kan göra det igen, så imorgon gäller det!

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

hehe vad händer i morgon då=?

2010-01-17 @ 22:20:32
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: von Erran

sv: Va glad jag blir att du gillade mitt blogg tips :)



Och du, lycka till med dieten ;)



kram

von Erran

2010-01-17 @ 22:48:02
URL: http://vonerran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0