Såhär ska en kille vara.


Fick inspiration av Bunnys inlägg om hur en kille ska vara, så jag tänkte ta upp samma sak fast utifrån mina egna åsikter.




Självsäker med bra Självförtroende. - Finns det nå sexigare än en kille som är självsäker och vet vad han vill? Kan vara en av anledningarna till varför vi flickor tänder på "bad boys", för dom vet oftast vad dom vill och dom gör saker och ting med ett stort självförtroende. Ingen tänder väl på någon kille som hela tiden säger hur kass han är ? Självsäkerhet och självförtroende är viktigt! Om man inte älskar sig själv och tror på sig själv, tror ni att någon annan gör det då ?


Omtänksam. - För att vara min "typ" så ska en kille vara omtänksam och inte bara tänka på sig själv. Han ska kunna vara omtänksam mot mig bland sina vänner och när vi är ensamma. En kille som vågar vara omtänksam och ödmjuk i sina polares sällskap är ett stort plus!

Oberoende. - En kille ska inte vara beroende av något, och med det menar jag inte snus, cigaretter osv.. utan jag menar att en "perfekt" kille enligt mig ska inte vara beroende av sport, spel osv. Jag har vart tillsammans med spel nördar , vilket slutade med att jag glömdes bort. Och sportnördar är bara allmänt jobbiga.. Babblar för mycket om ens hälsa osv.. usch!


JA det var lite av det jag hade o tillägga ikväll.. Nu måste jag verkligen försöka sova. Skriver väl lite mera ingående om det där när jag har mera tid och ork, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0