Plattfotad och mätt.



Grymt dåligt ljus..



Har just käkat det sista som fanns kvar utav kycklingsalladen ♥ och så har jag även sminkat mig osv. Och nu sitter jag här och kollar runt på bloggar osv. Ska försöka svara på några utav era kommentarer också :)

Juste, mina overnee stövlar har ju kommit i veckan! Dom var lite trånga bara.. men det är för att jag är plattfotad. Har inte sådär smala fötter som en del har. Nä, utan jag är som en anka.. platt om fötterna, haha. Jag har på mig dom nu.. försöker gå in dom och försöka töjja ut dom lite. Nya skor är ju alltid lite stela och trånga.

men men, vi får se vad som händer ikväll. Älsklingen har iaf vaknat nu ;)  haha. fast han är och duschar. Ska höra med han sen vad som händer och sker ikväll..  Vi hörs, puss!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Haha! Jag förstår dig när det gäller plattfot.. Men jag skrattar nästan alltid när jag kommit ut ur duschen och går omkring, låter verkligen som att det är en anka som går omkring i lägenheten!

2010-01-23 @ 17:52:16
URL: http://www.nogg.se/lillZandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0