Om ni fick välja.


Vad hade ni valt ?

Döv och stum, eller Blind och icke stum? - Nu menar jag inget illa mot folk som är det, utan det jag undrar är vad ni hade kunnat leva utan. Allt ljud såsom prat från tvn, musik, fågelkvitter osv. Eller allt man kan se, tex tv, färger, landskap, bilder osv.

Hade du hellre velat se allting utan att kunna prata (finns teckenspråk ja vet) eller höra nånting eller kunna höra och prata men inte se?



ELLER


?


Jag hade nog valt att vara döv och stum. För tänk vad läskigt att gå runt på stan osv utan att se nånting? Dom blinda gör det bra! Ett stort plus till dom :)

Kommentarer
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

jag hade valt att vara blind då ser man inte alla hemskheter som faktiskt händer ute i världen.

2010-01-27 @ 23:25:55
URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0