När tröttheten tar över..




Försov mig imorse! Blir så jävla besviken på mig själv när det händer.. Jag fattar inte varför min klocka aldrig ringer och hur det kommer sig att det blir så fel så att jag till och med ställer den fel tid fast jag dubbel kollar flera gånger innan jag somnar?

Imorse tex, vaknade halv 8 först (?) , sen somnade jag om och så var klockan 9.10 :O Jag hade bett Dennis väcka mig 8.15 ifall jag skulle somna, men han fick för sig att det var 9.15 jag skulle upp.. Blir helt förvirrad. Jag är helt säker på att jag sa 8.15!

Dessutom så ringde min klockradio helt fel tid. Hade ställt den på 06.50 men den började inte ringa förens 1 timma senare typ eller nå?

Jag har 1 klockradio som väckar klocka, sedan ställer jag 5 alarm på min mobil men ändå blir det så fel! Det är väl tröttheten som tar över .. Eller jag kanske rent utav är utbränd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0