Hem ljuva hem.


Då var man hemma efter en härlig dag full av mekanisk apatisk (?) dans. Har nyss käkat kyckling och potatis sallad. Fan så gott det var :) Men men, imorgon går jag skola som sagt.. kl 08.00 börjar vi. Känns verkligen tungt att behöva gå skola under helgen.. känner att jag är nära på att bli utbränd om jag inte redan är det ? Men det är ju oacceptabelt så det är bara att köra sitt race tills man stupar.

Resten av kvällen blir en lugn kväll framför datan och tvn som vanligt. Blir väl att kika på någon film och bara mysa osv :) Men nu ska jag kika runt på bloggar osv, Uppdaterar mig senare. Men ha en bra kväll så länge ;) !

Kommentarer
Postat av: Girly

Lät som en skum dans:P hihi

2010-01-29 @ 17:59:30
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0