Fredags träning.


Hej! Älsklingen for just till Fredde, han ska vara där ett tag o ta nån öl med han och så. Och eftersom jag är själv och inte har något att göra så tänkte jag ta en promenad på löpbandet :) 30mins promenad eller så.

Det vart ju ingen träning för mig imorse eftersom jag försov mig! Så jävla arg jag blir på mig själv när jag gör det.. Inte nog med att jag gör alla sura utan också för att jag missar den viktiga morgon träningen vi har.

Dum som jag är så hade jag stängt av väckarklockorna i sömnen helt omedvetandes och sen när jag vaknade 9.45 hade min lärare ringt och lämnat ett ganska irriterande meddelande där hon sa: "Hej sandra, jag hoppas du är påväg för vi har börjat nu", med en nedlåtande ton. Vilket förstörde min morgon totalt! Jag skämdes och kände mig så jävla dum, jag funderade på att totalt skita i att gå idag eftersom jag var 100% säker att jag skulle bli bemött av en ganska irriterad och förbannad grupp. Men så vart det inte! Jag fick hoppa in direkt i dans träningen och sedan var allt helt lugnt. Som tur var.. eftersom att jag inte hade orkat fortsätta dagen om alla varit förbannade på mig :/

Men nu tänkte jag ta mig en promenad, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0