Ensam en fredags kväll.


Var på jävligt glatt humör idag när jag kom hem efter skolan! Vi slutade strax efter fyra tiden nångång. Så jag knallade hem med ett leende på läpparna. Jag var glad eftersom att vi slutade så tidigt och för att jag kunde få tillbringa lite mer tid med älsklingen ikväll. I veckan så har han redan sovit när jag kommit hem så det har varit lite tråkigt för båda.

Men inte långt efter att vi käkat så bestämde han sig för att ta några öl och efter två öl sa han att han skulle gå förbi Fredde och umgås. Vilket gjorde mig ledsen eftersom han alltid tjatar om hur tråkigt det är när jag går skola o att han inte har något att göra. Och sen när man väl är hemma och har lite tid för varandra så väljer han att umgås med andra och dricka öl istället för att mysa med mig. Känner mig väldigt sviken.. :/

Men men.. jag får väl kika runt på bloggar, chatta, se film eller nå för att ha något att göra. Kanske knäpper lite kort? aa, får helt enkelt se vad jag hittar på. Måste ju gå och lägga mig innan 12 typ.

Någon mer som sitter hemma nykter och har tråkigt? Skriv så kan vi ha tråkigt tillsammans :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0