Cola & Pizza


Har just käkat lite pizza med älsklingen.. Vilket jag inte får göra ;O Men jag får ju ha en dag i veckan där jag dricker läsk, äter lite onyttigt osv. Så det får bli den här dagen isf. Nog för att jag fuskat lite mer i veckan.. men nu på måndag blir det att köra på stenhårt! Inge små ätande på nå godis, bullar eller annat.


Så ikväll ska jag njuta av colan och mysa framför datan och tvn med älsklingen! Det vart faktiskt en hyffsat lugn kväll igår, inge små tjaffs mellan mig och dennis eller något.. och de var ingen som pajjade nå här hemma heller. Alla var helt lugna :) Så sköönt.. nu behöver man bara plocka bort alla ölburkar och inge krossat glas eller så. Haha.

Vad ska ni hitta på ikväll då ?

Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby !

Mums :D

Myskväll ! sj ?

2010-01-23 @ 19:25:32
Postat av: It´s you and me baby !

Mums :D

Myskväll ! sj ?

2010-01-23 @ 19:25:36
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0