Att avstå frestelser.


Som ni kanske vet så har jag skrivit i bloggen att nu är det slut på allt gott och onyttigt.
MEN det har jag tyvär inte hållt.. Har tryckt i mig choklad, nötter, morotskaka och en cola under dom dagarna som gått. Jag förstår inte det hära riktigt.. man ger sig fan på att man inte ska äta något sådant, men ändå när det kommer till att avstå eller äta så äter man oftast. Men varför?

Man måste helt enkelt bli hårdare mot sig själv. När jag tittar mig i spegeln varje dag så ser jag en kropp som jag inte trivs i, vilket gör så att jag får sämre självförtroende och skiter i att bry mig om min kropp och mitt utseende. Att kunna trivas med sig själv och sin kropp tycker jag är ett måste.. Hur mullig eller smal man än är så spelar det ingen större roll så länge man trivs i sin kropp.. Eller hur ?

Så jag tänkte helt enkelt bli hårdare mot mig själv nu! För tar du inte hand om din kropp nu så kommer du nog aldrig att göra det. Så imorgon blir det att gymma på morgonen, sedan blir det att käka sallad och annat nyttigt. Och inge läsk eller annat smått och gott. Jag har redan ätit mitt goda under veckan så, men nu är det slut!

Jag ska avstå från allt sött och gott under en månads tid. Tror ni jag klarar det? Aa klart jag gör ! Jag ska peppa mig själv nu! 1 månad utan godis och annat smått o gott klarar jag galant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0