Äntligen hemma.


Vi slutade kring 21.00 ikväll.. var väl hemma kring halv 10 nångång. Ska strax försöka skriva läxan som vi har till imorgon. Kommer gå ganska så kasst.. är helt slut i hjärnan, kan knappt tänka :S Men jag ska försöka iaf. Sedan blir det nog sängen på engång..

Men först några bilder från idag!


Dagens outfit.


Min frukost! God som fan ;)


hahah, sött.

Men nu ska jag försöka skriva läxan.. Puss!


Uppdatering! Tänkte slänga in lite snabbt vad jag ätit idag, annars glömmer jag det själv! Ska ju bli nyttig nu så inge slarv.. ;O

Frukost/Lunch: Milko Bärry Smoothie.
Middag: Vegetarisk lasagne.
Kväll: Sallad, 1 glas cola och caschew nötter (Eller hur fan de nu stavas.. haha).

Dagens träning: Powerwalk 30-40 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0