Svar på tal.


Kreativa? Not om Skådespelare - ett hårt yrke.:
Varför ringer dom inte och väcker dig? Om en ringer varje morgon och väcker dig behöver dom ju ringa ca två samtal var i månaden sen är ju det problemet löst? Vad är problemet? ;)


Eftersom du inte angett en blogg eller nå så får jag svara här i bloggen.

SVAR: Ja jag vet faktiskt inte varför dom inte gör det. Det är ju faktiskt inte deras ansvar att se till så att jag tar mig upp på morgonen. Det är faktiskt mitt eget ansvar. Visst jag håller med dig om att det hade helt klart varit toppen om dom hade kunnat göra det.. Trots att jag använder mig utav två väckarklockor, en klockradio och sedan ställer jag 5 alarm på min mobil med 10 mins mellan rum, så är det svårt för mig att ta mig upp. Fast nu ska min pappa ringa och väcka mig och han brukar göra mig irriterad på morgonen och han brukar inte sluta ringa eller lägga på tills jag kliver upp. Vilket är sjukt bra ;) Ska också tillägga att om det är nåt dom är så är det kreativa! - oftast ;)

Så länge jag får in rytmen i sömnen så kommer jag ta mig upp utan problem! :) Är faktiskt bra på att passa tider då det väl gäller..

Kommentarer
Postat av: emma

fin blogg! :)

2010-02-01 @ 20:20:12
URL: http://hopppom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0