När jag ändå är irriterad..


Så passar det bra med en Hiss/diss lista..



BLODPALT. - Finns det seriöst nå äckligare? Smakade det för första gången i mitt liv förra året, och jag kan då säga att jag höll på att spy. Försökte dränka maten i sylt och allt annat men inte fan gick det.. USCH så äckligt det är.


Vintern. Julafton och nyår har varit, kan inte vintern bara försvinna nu? Är så jävla less på att det ska vara så jävla kallt och blött ute hela tiden. Vill ha sommar nu!


Dubbelmoral. - Ena sekunden kan en människa sitta och säga hur mycket han/hon avskyr/hatar en viss sak/person, och sedan ändra sig helt plötsligt. Ja jag vet inte hur man ska förklara det riktigt.. men ni kanske fattar? Säga en sak och sedan ändra sig.. typ. Alltså det är klart man får ändra sin åsikt.. men att först predika om hur mycket man tex hatar en sak/person och sedan bara tvärt vara med personen eller nå.. ja men ni fattar. haha.. går inte att få ut det jag vill säga i ord. Men jag hoppas ni är smarta nog och fattar vad jag försöker få fram.

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

FET diss till vintern!

2010-02-23 @ 18:42:20
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0