Jag kommer aldrig ge upp min dröm!


Jag blir så förbannat less på personer som inte har något liv och försöker krossa andras drömmar bara för det? Vem personen än är som håller på skriva till mig och försöka krossa min dröm så ska jag iaf säga er att det kommer inte ske! Min dröm finns kvar och jag tänker inte ge upp min dröm pga en tidningsartikel eller för att en avundsjuk människa säger att det är ett skit jobb. Vet ni vad? Jag kommer göra allt för att nå mitt mål, även om jag inte blir som Peter Stormare eller Stellan Skarsgård som lyckats i Hollywood så kommer jag ändå aldrig ge upp. Ingen jävla patetisk människa kommer att kunna stå ivägen för min dröm.

Hellre misslyckas med något man vill än att lyckas med något man inte vill. Men jag kommer inte misslyckas ;)


Fuck you bitch ;)

Kommentarer
Postat av: Girly

Bra talat:)!GO GIRL

Puss & Kram Girly

2010-02-13 @ 16:16:16
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0