Fredag morgon.


Hej! Var inte i skolan idag.. så jag vaknade kring 12 tiden? Så jävla skönt att få sova ut, fast dock inte lika skönt att vakna med en snorig näsa.. haha. Men men.. gick upp och tände en cigg, tog mitt morgon piller och drack lite juice. Sedan vart det att myspysa lite framför en film med Dennis och frukost. - SOM INTE BESTOD AV FIL OCH TVÅ SMÖRGÅSAR. Utan en hårdmacka med ost ;) hahaha! Äter inte fil..

Sedan gick jag in på bloggen och fick se en rolig kommentar som jag svarat på nedan. Att man kan vara så jävla avundsjuk så man måste hålla på sådär? Nåja, jag tar iaf inte åt mig ;) Men nu blir det att kika lite på Jims värld och sen en dusch kanske? Aa, vi får se vad som händer :) Nu ska jag fortsätta se tv. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0