Cappuccino + macka.


Sitter i skolan som vanligt. Vi har haft en genomdrag av våran föreställning som spelas upp imorgon kväll! Panik? Det gick ganska så bra förutom nå små detaljer.. vars man ska in och ut osv. Men det kommer nog bli skit bra! :)

Har nyss druckit en kopp cappuccino och käkat en macka. Till frukost vart det en drickyoghurt och en clementin. Jag har börjat köpa mycket frukt nu har jag märkt.. och det är väl bra? Frukt är ju iaf bättre än att trycka i sig en massa pasta osv.. ajja. Vet inte vad jag ska skriva? Börjar strax lektionen igen.. då blir det teknisk genomgång (?) och några små rep på vissa scener som inte riktigt sitter. Ska också träna på min monolog med Petra. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0