6 saker jag dissar!


Fick inspiration av en tjej, hon hade nämligen skrivit på sin blogg 5 saker hon ska göra innan hon dör osv.. Vart väldigt inspirerad och tänkte därför ta 6 saker jag dissar!

Kika gärna in på hennes blogg här: http://hannanerep.blogg.se/


Här kommer 6 saker jag dissar!



Personer som märker ord. Det är så sjuuuukt irriterande när någon hela tiden ska rätta en för minsta lilla. Man kan säga en sak som har exakt samma betydelse som den saken man egentligen menade, och så ska en som märker ord börja: "Du menade väl de där..blablabla". Tycker det är så sjukt störande! Håller ni inte med?


Snö! - Visst nog är det mysigt med snö och så till julen och början av vintern.. men sen blir det så sjukt kallt och jobbigt när man måste skotta och plumpsa sig fram till skolan i ett snöoväder. Usch, gillar det inte.. kallt och jävligt!


Lata människor! - Jag hatar verkligen lata människor. Sånna som bara sitter på sitt arsle hela dagarna och trots det orkar dom inte göra nånting! Nog för att jag också kan vara lite lat ibland men jag är fan inte så lat så jag inte ens orkar göra nånting. Man blir fet av att vara lat.. lederna blir sämre och man får ingenting gjort. Så att vara lat dissar jag! Jag ska verkligen ta tag i mitt liv nu och sluta vara lat, ser ingen mening med det. Livet susar förbi en medans man är lat! Så det ska man INTE vara ;)


Korv. - haha jaa jag var bara tvungen! haha nog kan korv vara gott ibland, men om man tänker på vad det innehåller så vill man fan bara spy. så jävla äckligt!


Mesiga killar. En kille ska kunna stå för vad han tycker, ha självförtroende och veta vad han vill! Mesiga killar som bara sitter tysta och följer grupptryck är ingenting för mig! Ska man vara man ska man vara en riktig karl och inte en mes ;) Och med mesiga killar menar jag inte en som är otroligt trevlig och snäll osv. :) Killar som är trevliga, snälla och mysiga är ju helt toppen! Men man ska kunna stå för de man tycker och stå upp för sig själv.


Snuskgubbar! - usch vad äckligt! hatar sånna där äckliga jävla snuskgubbar som är så jävla kåta så att dom hade kunnat sätta på en get eller så.. Fyfan, inte underligt att ni är så kåta ? När ni beter er sådär så är det väl ingen jävel som vill vara i närheten av er. usch..!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Haha visst är det irriterande när folk gör så, märker ord :)

2010-02-01 @ 20:56:56
URL: http://www.steffi.se
Postat av: H A N N A

sv: tack så mkt! :) håller med om det där med mesiga killar!

2010-02-02 @ 09:59:08
URL: http://hannanerep.blogg.se/
Postat av: Annie ♥

Vilken fin blogg du har! :D

allt bra med dig idag? :))

2010-02-02 @ 11:26:37
URL: http://anniepannii.blogg.se/
Postat av: simone

hallå tjejen! hur är det med dig?

2010-02-02 @ 15:35:17
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: julia

KORV ÄR GOTT!!! hahaa, vad gillar du mer än det då? :)

2010-02-05 @ 09:55:25
URL: http://juliaelfgren.com/?p=403#respond

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0