Vila i frid Jonathan!


Idag avled en nära vän till min pojkvän.. Jag kände honom inte så väl men vi hade träffats några ggr via min pojkvän Dennis och festat ihop. Men trots att jag inte kände dig så väl så tänkte jag ändå skriva ett litet inlägg..

Första gången jag träffade dig var när vi hjälpte dig att flytta in i din lilla 1a om jag inte minns helt fel? Du var alltid glad och sprallig av dig och vi hade kul tillsammans, även ifall jag var en liten bitch ibland då du och Dennis kollade runt på porr på internet ;) Eller det var väl en "musikvideo" som du kallade det för.. haha.

Jag vet inte vad mer jag ska skriva.. sånt här gör en helt paff. Det finns så mycket man vill få fram men man finner inga ord. Man tror inte att sånt här ska hända men sen så händer det och man kan inte riktigt förstå att det är sant..

Jag är iaf glad att du och Dennis hann träffa varandra en sista gång innan du lämnade livet. Du betyder mycket för honom och jag är glad att ni hann spendera några helger tillsammans i sommar.

Jag är glad att jag fick lära känna dig..

Jag hoppas att du har det bra där uppe. Vila i Frid Jonathan, så ses vi snart igen !



Du är älskad och saknad.

Kommentarer
Postat av: new york

oj. vad hemskt. jag får gåshud av tanken att förlora någon. hoppas allt är bra med dig och din pojkvän, och jag beklagar verkligen sorgen.



sv: hoppas du får körkortet snart då :) dreamcatcher är lite av ett fiasko jämfört med de andra filmerna, haha.

2010-08-29 @ 23:59:08
URL: http://newyorkneversleeps.blogg.se/
Postat av: new york

sv: förlorade själv min pappa för 10 år sedan. jag kan typ fortfarande inte fatta det. jag vill inte använda uttrycket att han är död för tragiskt nog känner jag bara att han är borta o innerst inne går jag nog runt och tänker "han kommer tillbaka han kommer tillbaka". fel men det är ju så psyket fungerar. med andra ord förstår jag hur du känner -att man inte riktigt har fattat att det har hänt.



okej! det är ju grymt! :)

2010-08-30 @ 00:20:03
URL: http://newyorkneversleeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0