Tillbaka på rummet.


Tja, nu är jag äntligen tillbaka på rummet efter att ha kört klart mina 2 lektioner på körskolan.

Jag har fått ha en annan lärare igår och första lektionen idag som jag inte har kört med på väldigt länge och det resulterade i att jag körde sämre av någon konstig anledning? Men nu under andra lektionen fick ja köra med han som jag brukar köra med och då jävlar gick det bra kan jag säga.. lite konstigt.

Vi körde lite landsväg o tränade på lite svängar, upp o nedväxlingar och accelerationer och det gick hur bra som helst! Klarade till och med vänstersvängen i rondellen som jag inte klarade med den andra läraren som ja hade igår.. Måste vara något speciellt med den där Jocke (om de nu var så han hette?), han måste föra med sig tur eller något.

Aja, nog snackat om det! ;) Kommer med mer uppdateringar snart, ska bara se om duschjäveln är ledig.. ;) Hörs på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0