Teori plugg!


Tja igen!

Sorry för kass uppdatering men jag har pluggat lite teori, ni vet sånt där som man liksom måste ifall man ska klara körkortet? ;) Amen iaf, vad ska jag skriva? Förutom att jag är helt slut typ.. dagen har varit lång med mycket skoj på halkbanan osv.



Skrev jag föresten att jag fick köra på motorväg idag för första gången? Haha, det var lite roligt.. har liksom aldrig prövat på det tidigare och så fick jag göra det nu när vi var påväg hem från halkbanan och dessutom med 4 pers i bilen.. haha det var lite spännande. Hade kunnat köra åt helvete men det gick bra ;) Vart bara lite förvirrad när jag skulle köra in på motorvägen o sen ut.. men annars gick det bra!

Så nu vet ni det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0