Kissie eller Peter?






Ingen har väl missat att Kissie's brorsa Peter också har börjat blogga? ;) Nä, tänkte väl det.

Men då undrar jag, vem tycker ni mest om som bloggare ? Kissie eller Peter?


Jag personligen har inte läst Peters blogg så mycket och det jag har läst handlar mest om tjejer osv. Om vem som är snygg eller inte, och det är inget som intresserar mig direkt så det är väl mest därför som jag inte har fortsatt att läsa bloggen regelbundet.

Men Kissie's däremot, hennes blogg läser jag dagligen. Och det är ju för att hon är så jävla härlig! ;)

Så vem tycker ni mest om som bloggare?
Och nu pratar vi inte om personerna Peter och Alexandra, utan om hur dom är som bloggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0