Kiruna gör mig sjuk!


Hej!

Tror fan att jag har blivit sjuk.. :/ IGEN! Blir alltid sjuk när jag är i kiruna och jag verkar ha blivit det nu också.. Igår kändes hela kroppen svag och huvudet var helt varmt och jag frös. Idag är det lite bättre, förutom att halsen är typ uppsvullen och huvudet känns fortfarande helt konstigt..

Men jag ska ta en dusch snart så då ser vi ju om jag piggnar till.. Har nyligen vaknat också och när man är nyvaken brukar man inte känna sig så pigg och kry i kroppen. Så vi får ju hoppas att det går över :/ Vill fan inte vara sjuk.. Har ju körlektioner i veckan också och jag vägrar att köra sjuk igen! Det är alldeles för jobbigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0