Jag är en bitterfitta!


.. Japp! Det är just det jag är, en bitterfitta som både hatar och älskar livet på samma gång. Jag ser livet från den verkliga synvinkeln. Jag ser igenom falska människor. Jag försöker inte smöra för någon bara för att bli omtyckt. Nä, jag står upp för mig själv och säger sanningen. Varför ljuga liksom?

Varför ska man leva hela sitt liv i en lögn? Varför ska man fjäska för folk bara för att "passa in"? Varför ska man sitta i ett hörn och hålla käften om man tycker att nånting är fel? Varför ska man inte bara kunna säga sanningen och skita i om folk tycker om en eller inte?

Om jag får välja så lever jag hellre mitt liv ensam än att dela det med falska patetiska människor som låtsas vara ens vän. Nä då lever jag fan hellre ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0