Brunett och het, jo tack jag vet!



Sry för suddig bild, men den får duga!

Måste bara säga att jag faktiskt TRIVS som brunett. Trodde inte jag skulle göra det om jag ska va ärlig. Är född blond och har varit blond mer än halva mitt liv och dom få gångerna jag varit brunett så har jag alltid ångrat mig och färgat blont igen.. ;) haha.

Men inte den här gången!
Nu trivs jag faktiskt i brunt! Man behöver inte vara en blond bimbo barbie för att vara snygg. Som dom flesta tror ;) Tycker faktiskt att brunetter är sexigare och snyggare än vad blondiner är. Blondiner är också fina, men dom är mer söta än sexiga om man säger så.

Men jag är nöjd som brunett och dessutom så tycker min pojkvän att jag är riktigt fin i det ;) Så det är ju ett stort plus!

Kommentarer
Postat av: Dolly

tack så mkt :)



bättre lycka nästa gång då :p

2010-08-26 @ 14:06:36
URL: http://fashionmodel.blogg.se/
Postat av: p i i n k p i i e r c i n g ♥

FRÅGA: Brukar du gå runt utan BH hemma, eller måste du ha en BH på dig?♥

2010-08-26 @ 14:27:16
URL: http://piinkpiiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0