ÄCKLIG



Usch, känner verkligen hur ÄCKLIG jag är just nu.
Skulle ha duschat igår men eftersom jag var så förbannat trött så vart det ju inte av och nu känner jag mig riktigt äcklig.. Har inte duschat håret sen onsdags/torsdags? Blä.. känner verkligen hur ÄCKLIGT det har börjat bli.

Nog för att det är bra att inte duscha håret så ofta.. men man känner sig ju så äcklig med flottigt hår :S

Ska väcka älsklingen snart och höra om han ska komma o duscha med mig, annars duschar ja väl själv ;)  För duscha måste jag verkligen göra och de SNART!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vet hur du känner dig, måste också hoppa in i duschen snart.. euuw, nu typ.

2010-08-15 @ 11:24:02
URL: http://dearhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0