Vad hände med musiken?




Förut bestod min värld utav musik, musik och åter musik! Musik fanns alltid i mina öron, Jag lyssnade ALLTID på musik. Det var det första jag gjorde på morgonen då jag vaknade och det sista jag gjorde innan jag la mig, ibland somnade jag även med musiken på.

Men nu finns inte musiken i min värld längre. Ända gången jag verkligen får njuta av musik är på våra träningspass i skolan och ibland via mobilen. Har dock alldeles för kass musik där så det är inge roligt att lyssna i mobilen.

Jag får aldrig lyssna min musik på högsta volym längre. Det går inte, för jag bor ju med Dennis nu. Och inte gillar han min musik inte? Och inte vill väl han lyssna skit hög musik då han sitter och spelar, ser tv eller gör någonting annat? Dessutom har vi katterna att tänka på också, dom tål ju inte hur hög musik som helst.

Nu har jag dock snott in internet till sovrummet och även hörlurarna så nu sitter jag här och lyssnar lite musik medans Dennis kollar på "Hells kitchen".. skitprogram.  Men det är inte samma sak som att lyssna högt i högtalarna..

Om jag ändå kunde överföra ny fräsch musik på min mobil! Men det kan jag inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0